„Ten, kto żyje widzi dużo, ten kto podróżuje widzi więcej”.☀️👣☀️
Piękna pogoda zachęca do wyjazdów na bliższe lub dalsze wycieczki. Uczniowie 👦👧klas 4-6 wraz z opiekunami zaopatrzyli się więc w dobre humory i wczesnym rankiem wyruszyli w czwartek, tj. 6 czerwca pociągiem do Krakowa.👑 Ponad dwie i pół godziny spędzone w pociągu dostarczyły pierwszych wrażeń , zwłaszcza tym, którzy podróżowali tym środkiem lokomocji pierwszy raz. 🛤🚈🚃Kraków powitał nas słoneczną pogodą 🌞 i tłumem wycieczkowiczów. W drodze na Wawel 🏰wstąpiliśmy do Kościoła Mariackiego oraz Kościoła p. w. św. Piotra i Pawła. 💒 Na Wawelu zwiedziliśmy Skarbiec Koronny i Zbrojownię, odwiedziliśmy również smoka 🐉 w jego jamie. Następnie przeszliśmy przez Bramę Floriańską i zwiedziliśmy Barbakan i mury obronne. Zmęczeni słońcem i głodni udaliśmy się na wyczekiwany obiad. Później były już tylko lekkie atrakcje, czyli szał zakupu pamiątek w Sukiennicach, zwiedzanie uliczek przyległych do Rynku, smaczne lody🍦🍨 i wspólne zdjęcia📷🤳 pod pomnikiem naszego wieszcza narodowego Adama Mickiewicza.🖊 Po krótkim odpoczynku na Plantach udaliśmy się w podróż powrotną z bagażem pełnym nowych doświadczeń i wrażeń.😊 Fotogaleria